tiistai 11. joulukuuta 2012

sly 21 Leivontatarvikeinventaari: VUOKIA

 Vuorossa joulukuun leivontatarvikeinventaari. Kakkuvuoat mahtuvat yhteen kuvaan. muotokakkuvuoista olen haaveillut, mutta vielä en ole tullut hankkineeksi. Irtopohjavuokia käytän paljon, uusin ostos on neliönmallinen irtovuoka. Siihen on kätevä tehdä voileipäkakku ja hyydykekakku joka riittää 20-30 hengelle. Kuvasta puuttuu pari piirakkavuokaa, jotka ovat käytössä kuvanottohetkellä. Minimuffinssivuoka on yksi lemppareistani, siihen on tosi helppo tehdä muffinssit ja annospiiraat ja pikkupullat, eikä tarvitse paperivuokia ollenkaan, sen kuin vain voitelee vuoan öljyllä.

5 kommenttia:

  1. Hieno kokoelma. Minimuffinssivuoka ja neliö vuoka on minunkin haaveissa, mistä saisi lisää tilaa vaan...

    VastaaPoista
  2. Noilla jo saakin vaikka mitä aikaan.. Minä myös haaveilen minimuffinssivuoasta, kun tässä vasta jonkin aikaa sitten sain hankittua tavallisen muffinivuoan ja oon todennut miten kätevä ja tarpeellinen se on..

    VastaaPoista
  3. Minulla kans samoja vuokia, mm. tuo keltainen pyöreä kakkuvuoka (en nyt muista minkä...) Mummoni osti sen minulle aikoinaan, se on minun ensimmäinen kakkuvuokani ja sillä yleensä teenkin kakkuni, tulee parhaimmat :)

    VastaaPoista
  4. Värikkäät vuoat piristävät kaappeja!

    VastaaPoista
  5. Nämä inventaariot on hyviä juttuja, mitä olet tehnyt!

    VastaaPoista